Maak een afspraak!
Een ACV-medewerker helpt je verder
Wil je een afspraak bij het ACV? Dat kan!
Je kan een afspraak maken, maar misschien ben je hiermee al sneller geholpen:
- Vragen over werkloosheid? Vind een antwoord in de FAQ.
- Gebruik ons vragenformulier om een korte vraag te stellen.
Toch een afspraak nodig? We kunnen je sneller helpen als je kiest voor een telefonische afspraak of video-afspraak. Je kan ook kiezen voor een afspraak in een ACV-kantoor. Houd dan wel rekening met een iets langere wachttijd om je afspraak te maken.
Goed om weten
-
Hoe maak ik online een afspraak?
- Ga naar www.afspraakACV.be.
- Om je afspraak vast te leggen, moet je enkele vragen beantwoorden. Het is belangrijk dat je deze vragen correct beantwoordt. Zij zorgen ervoor dat je bij de juiste dienstverlener terecht komt.
- Hou voor een vlot verloop je rijksregisternummer (achterzijde paspoort) bij de hand.
-
Hoe verzet of annuleer ik mijn afspraak?
Afspraak niet meer nodig? Of het tijdstip schikt niet meer?
In de bevestigingsmail van je afspraak vind je een link om je afspraak te beheren en eventueel te annuleren. We vragen je dit tijdig te doen. Zo maak je plaats voor andere ACV-leden.
-
Ik kan geen online afspraak maken. Wat nu?
Lukt het niet om online een moment in te boeken bij een dienstencentrum naar keuze?
Stel je vraag online of contacteer je regionale contactcenter:
- Antwerpen: 02 244 30 00
- Limburg: 011 30 60 00
- Oost-Vlaanderen: 09 244 21 11
- West-Vlaanderen: 051 23 58 00
- Brussel: 02 557 88 88
- Vlaams-Brabant: 078 15 15 99
Check ook onze andere contactmogelijkheden!